Acacia Blomster modtager mobilepay, samt online betalinger med; Visa/Dankort, Mastercard.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Alle bestillinger som betales via elektronisk fakturering til offentlige myndigheder og institutioner i stat, regioner og kommuner skal påføres EAN-lokationsnummer og rekvisitionsnummer. For at kunne påføre EAN-lokationsnummer og rekvisitionsnummer skal dette noteres i bemærkninger.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)
Acacia benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
LEVERING
Bestillinger til Frederikssund og omegn
– Ved levering i Frederikssund er det muligt at afgive bestilling indtil kl. 14.00 (hverdage) og kl. 10.00 (lørdag) til levering samme dag.
– Ved afhentning i butikken skal man bestille dagen før inden kl 14.00 (hverdage) og kl. 10.00 (lørdag), da vi kan være optaget af starten af dagen. Ellers ring direkte til butikken ved afhentning.
– Ved levering til begravelse skal tidspunkt på dagen ALTID oplyses.
– Ved Begravelse – Buketter, kranse og lignende med og uden bånd skal afgives senest dagen før. Finder begravelsen sted en mandag, skal bestillingen afgives senest lørdag kl. 10.00 – Hvis der er spørgsmål, så ring til butikken og få en aftale om at komme forbi så vi får alle detaljer helt på plads.
Levering hvis modtager ikke er hjemme:
Hvis modtager ikke er hjemme, vil vores chauffør som udgangspunkt, se om der er et egnet og sikkert sted, hvor bestillingen kan sættes. Hvis dette ikke er en mulighed, tages bestillingen med retur til butikken, og der lægges samtidig et kort i modtagers postkasse, hvorpå der står, at vi forgæves har forsøgt at aflevere en buket/specialitet/vin ect., og at denne kan afhentes i butikken. I perioder med minusgrader, tages alle buketter og planter med retur til butikken, hvis ikke modtager er hjemme. Så har du telefon nummeret til modtager vil det hjælpe os til at kunne kontakte modtager.
Hvis du ikke ønsker at bestillingen må sættes, bedes du gøre opmærksom på dette, ved at skrive det i kommentarfeltet, til sidst i din bestilling, hvor også leveringsadressen skrives.
For alle bestillinger
Ved ekstreme vejrsituationer som snestorm og isslag, kan der forekomme uregelmæssigheder i leveringerne.
Vi lever inden for vores åbningstider, hvis der er mange udkørsler kan der forkomme vente tid.
Levering af ordrer til hospitaler er afdeling/stue nummeret vigtigt, da vi ikke må levere det i receptionen men skal op på afdelingen for levering.
Firmaadresser er det vigtig at det fremgår hvilken firma det er samt evt hvornår personen er på arbejde, så den kommer frem i ret tid.
Vi gør opmærksom på, at hvis modtagers adresse er forkert eller der ikke står korrekt navn på modtager på postkassen tages buketten retur, og kunden må acceptere at betale for en ny levering
PERSON DATA POLITIK
Sådan behandler vi dine oplysninger, når du bestiller elektronisk! Når du bestiller en blomster – eller vin hilsen, registreres de oplysninger, du selv har afgivet (modtager/afsender navn og adresse, korttekst, din e-mail adresse og hvilke varer du ønsker leveret) og vi logger dit IP-nummer. Oplysningerne registreres i vores database i ukrypteret form. Data mellem os forskellige applikationer transmitteres krypteret via XML (SSL). Vi anvender logstatistik med det formål at sikre at websitet er så brugervenligt som muligt, samt at se hvilke varer der er de mest besøgte.
Dit IP-nummer bruges udelukkende i forbindelse med evt. misbrug. Oplysningerne anvendes til at udføre den bestilling, som du har afgivet. Medarbejderne hos os har adgang til disse oplysninger.
Oplysningerne fra bestillingerne videregives ikke i markedsføringsøjemed, og vi sender ikke uopfordrede e-mails ud fra disse oplysninger. Vi opbevarer oplysningerne i 5 år. Som registreret har du altid mulighed for indsigt og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.
Website kræver, at cookies er slået til i din browser, men vi gemmer ingen personlige oplysninger i cookies på din maskine.
REKLAMATIONS RET
Skal ske direkte i forretningen. En sådan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed. Ifølge Forbrugeraftalelovens § 17, stk. 2, nr. 1 jf. § 9, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder vin, chokolade, specialiteter og blomster. Hos os kan du dog fortryde din bestilling ved at ringe til os helt frem til den sidste hverdag før leveringsdagen.
Alle kunder modtager ved internetkøb en bekræftelse via e-mail på, at ordren er modtaget.